USA- New York 2010-2011

År 2010-2011 var min familj och jag i New York över nyår och jag måste säga, en av det bästa resorna vi gjort tillsammas. Det var helt magiskt!  Det var verkligen som i en film, allt var så perfekt!
 
Vi åkte några dagar efter julafton, den 27 Dec tror jag, och vi stanade i en vecka. Att se balldrop var något av det häftigaste jag sätt. Enerign och glädjen var på en helt annan nivå. Alla var lyckliga och det pirrade verkligen i min  mage när nedräkningen började!
 
Eftersom jag bara gick i 6:an så köpte jag inte något speciellt. Köpte 4-5 saker om jag minns rätt. en I love NY tröja, två juciy koftor, sen köpte jag massa godis på M&M som log pecis vid vårat hotell, på andra sidan gatan.
 
Vi var öven uppe i The Empire State Buliding. Något av det sjukaste. Utsikten där ifrån är WOW, man ser ut över hela Manhattan, svårt att slå det.
 
 
Detta är bara en bild, men ingenting imot hur det verkligen såg ut! Man måste vara där för att förstå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0