Tips i New York

Fick en fråga om jag kunde tipsa om affärer i New York, självklart kan jag det. 
 
Victoria Secret. Ingen överraskling direkt. När jag var där inne i New York var det helt sick, eller det är helt sick. Man kommer verkligen in i himlen. En tjejs dröm. Deras underkläder är så sköna, verkligen ett tips. 
 
De är så snälla när man kommer in också, direkt när man kommer in frågar de om man vill ha hjälp, sen hjälper den dig hela din tid i affären, håller dina saker, tar betalt. 
 
Det finns ganska många VS affärer, men det jag var på låg på ett hörn på 5th Ave om jag inte minns fel, men det finns många. 
 
 
Kommer flera inlägg om detta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0