Ny Start

Som ni ser, har jag gjort om igen! Men blir aldrig nöljd, även om jag säger det. Ändrar mig varje dag. Men du för sista gången är jag klar! 
 
Har även tagit bort massa inlägg, vill börja om helt! Har sparat några inlägg, endast om usa realterat, eftersom detta faktiskt är en blogg om min resa till USA. Ska skärpa mig och faktiskt bara skriva om USA och resan. Men vet inte hela tiden vad jag ska blogga om, lite svårt. Kommer bli mycket lättare i USA, då jag kommer ha saker att berätta hela tiden. 
 
Sen kommer jag också filma nästan varje dag, sån min dag video, fast i USA, lite roligare kanske. Blir också lättare för er att följa resan genom videos. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på min USA spelslista, vill ni att jag lägger upp den här? 
 
 
snart är jag där 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0