Midsommar

Andledningen till att jag inte blogga igår var för att jag hade fullt upp. Vid ett tiden igår kom våra kusiner och vi åt en god midsommar lunch ihop. Sätt och snacka ett tag innan vi gick ner till möttvik för lite midsommar firande. Var när nere i ca en timma sen gick vi upp till oss igen. 
 
Efter en god middag så satte jag och min kusin oss spelade Sims.  Gud, kan verkligen spela Sims i  evigheter. 
Fram mot halv tolv åkte dem hem och jag gick och gosade ner mig med ipaden i sängen och kollade lite på netflix. Läste även ut min nya favoritbok. Förr eller senare exploderar jag. Finaste boken jag läst, ska lätt ta med mig den till Usa, dock på engelska. Ett bok tips verkligen. Superbra, men så sorglig. 
 
Idag är jag halv sjuk så ska stanna hemma och mysa och läsa en bok. Ska även skriva lite mer om resan, mina tankar osv. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0