Ett par sköna skor

Något jag tycker är viktigt nu inför resan är att ha en par bra skor. Enligt mig är det en av det viktigaste sakerna på min packlista. För har man inga sköna skor, så blir det inge kul. Man går runt och klagar och resan blir verkligen lite förstör på grund av att du inte har ett par  bra skor för dina fötter. 
 
För min del blir det mina springskor, Nike Free Run 5.0 heter dem och är köpta på Intersport på Frölunda torg här i Göteborg. Skorna är supersnygga enligt mig plus att dem sitter som en smäck på dina fötter. Och vem vill inte ha ett par snygga och bekväma skor på sig? Det vill jag iallafall. 
 
så klart kommer jag ta med flippflopp och såna andra skor också men mina free run är dem jag kommer ha under det långa dagarna då vi ska gå mycket. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0