10 dagar kvar. | Filmer

Som ni vet ska jag ta med min ipad,  just nu sitter och kollar runt på lite filmer jag ska fixa in på Ipaden, så jag har något att kolla på under flygresan. Några tips? Kommentera gärna , behöver verkligen hjälp med detta. Kommer alltid på filmerna efter, när jag redan åkt. Så det vore snällt om ni ville hjälpa mig. 
 
Med det filmer som kommit på är The last song, A little bit of Heaven, Never Say Never, det var en till men kommer inte ihåg den. Har gjort en lista. 

Nu är det ändas 10 dagar kvar, och jag kan knappt fatta det själv. Om tio dagar sitter jag på planet till USA! 
Idag har jag även gjort en liten shopping lista. Lite saker jag ska kika lite extra efteBlankande annat Ugg's och Toms skor. eftersom det är så otroligt mycket billigare där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0