SPK

Fick lite frågor om min resa som jag tänkte svara på. 
 
1- Bor ni på hotell? 
svar: Ja vi bor på hotell, men vi tältar lila många nätter som vi bor på hotell. 
 
2 - går ni i skolan? 
Svar:  Nej. Vi går inte i skolan, men vi lär oss väldigt mycket ändå. 
 
3- Är ni bara svenska eran grupp och hur mångat man?
 
Svar: Just i min grupp är vi bara svenska, men vi pratar ändå engelska med varandra. 
 
Men det behöver inte vara så att det bara i svenska, utan i de andra grupperna är det allt mellan italinare, svenska,  finskar och norska
 
I varje grupp är man mellan 12-13 personer. 
 
4-  hur mycket kostade din resa? 
 
Svar: Jag vet inte vad det blev exakt i slutet. När  jag beställde min resa så var det rabatt också. Så det bästa för dig är att ringa eller maila STS och fråga. 
 
Bara ett tips, det kommer tillkomma extra kostnader. 
 
5- hur mycket fickpengar har du med dig?
 
Svar: om man gillar och shoppa är ett tips att ta med mycket fickpengar. eftersom har redan använt ganska mycket av mina fickpengar så vet jag inte hur mycket jag hade från börja.  
 
6- hur länge stannar ni på varje ställe? 
 
svar:  Max två nätter. Tre dagar. 
 
lägg till mig på Facebook om du har fler frågor 
Rebecca sjösten Kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0